پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

دانلود آهنگ آراد آریا به نام غوغا

بازدید : 2022
نظرات : 0
جمعه 05 اردیبهشت 1393
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

دانلود آهنگ آراد آریا به نام غوغا

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای آراد آریا به نام غوغا
ترانه : نیلوفر حسینی خواه ، آهنگ : آراد آریا ، تنظیم ، میکس : حمید شاکری ، مستر : احسان ایمانی

 

متن آهنگ جدید آراد آریا به نام غوغا :

واسه پر کردن تنهاییم نیست اگه اینجام دوست دارم

من می خوام بار یه دنیا درد و از روی شونه هات بردارم

دیگه خوشبختی واسم یه رویا نیست یه حقیقته که تو چشماته

توی هر حالی باشی فکرم توی هر ثانیه به ثانیه همراته

تو به من روحیه میدی وقتی زندگیم پر از تکرار

می دونم تو بد ترین روز ها هم یه نفر هست که هوام و داره

حس دوست داشتن تو این روزا تموم وجودم و پر کرده

خیلی وقته دله من فرداش و پا به پای تو تصور کرده

تو به من روحیه میدی وقتی زندگیم پر از تکرار

می دونم تو بد ترین روز ها هم یه نفر هست که هوام و داره

حس دوست داشتن تو این روزا تموم وجودم و پر کرده

خیلی وقته دله من فرداش و پا به پای تو تصور کرده

من همیشه پیش تو کم حرفم ولی می دونی توی قلبم غوغاست

احتیاجی نیست بگه معلومه زیر و رو کرده منو این احساس

من همیشه پیش تو کم حرفم ولی می دونی توی قلبم غوغاست

احتیاجی نیست بگه معلومه زیر و رو کرده منو این احساس

دیگه خوشبختی واسم یه رویا نیست یه حقیقته که تو چشماته

توی هر حالی باشی فکرم توی هر ثانیه به ثانیه همراته

تو به من روحیه میدی وقتی زندگیم پر از تکرار

می دونم تو بد ترین روز ها هم یه نفر هست که هوام و داره

حس دوست داشتن تو این روزا تموم وجودم و پر کرده

خیلی وقته دله من فرداش و پا به پای تو تصور کرده

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید آراد آریا به نام غوغا

♫♫♫♫♫♫

حس دوست داشتن تو این روزا تموم وجودم و پر کرده

خیلی وقته دله من فرداش و پا به پای تو تصور کرده

من همیشه پیش تو کم حرفم ولی می دونی توی قلبم غوغاست

احتیاجی نیست بگه معلومه زیر و رو کرده منو این احساس

 

 

 

دانلود آهنگ

MP3 128

 

 

اين پايگاه در ستاد سازماندهي وزارت ارشاد اسلامي ثبت شده است
(براي برسي کليک کنيد)


پسور فايل پسورد : ندارد


منبع منبع : 4music

 

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید