پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

دانلود آهنگ راتین رها با نام جنگل

بازدید : 2630
نظرات : 0
جمعه 19 اردیبهشت 1393
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

دانلود آهنگ راتین رها با نام جنگل

آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی “راتین رها” با نام جنگل
ترانه، آهنگ و تنظیم: راتین رها
ضبط‌: استودیو رنگ هنر
میکس و مستر: ParsoA Cast

 

 

متن ترانه “جنگل”

یه رازی مونده رو لبهام، نمیشه گفتنش سخته
اگه این حالو روزم شد، همش از این منو بخته

یه ترسی تو وجودم هست، نمیزاره رها باشم
سکوت فرمانده ی دردم، هراس از اینکه تنهاشم

ولی بازم امیدی هست، به عشقی که به من داری
میدونم که تو این جنگل، منو تنها نمیزاری
*****
نه… بمون کنارم، که… طاقت ندارم
تو… محرم من باش، ای تو، همه کسو کارم

من… یه جسم خستم، از… دنیا بیزارم
تو… امید من باش، عشقم، همه دارو ندارم
*****
تو باز دستامو میگیری، میدونم که دوسم داری
تو قلبت باز اسیرم کن، تو که تنهام نمیزاری

تو درکم میکنی عشقم، به من میدی نفسهاتو
نمیشی خاطره واسم، چه خوبه عاشقی با تو


 

دانلود آهنگ

MP3 128

 

 

اين پايگاه در ستاد سازماندهي وزارت ارشاد اسلامي ثبت شده است
(براي برسي کليک کنيد)


پسور فايل پسورد : ندارد


منبع منبع : 4music

 

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید