پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

دانلود آهنگ جدید قلب آهنی از علی لهراسبی

بازدید : 1193
نظرات : 0
سه شنبه 22 بهمن 1392
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

دانلود آهنگ جدید قلب آهنی از علی لهراسبی

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام قلب آهنی

ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی – تنظیم : فربد یزدانفر – میکس و مستر : سعید شایان

متن آهنگ علی لهراسبی به نام قلب آهنی

یادم نمیره یه روزی که گفتی تا آخر همیشه با منی

باور نکردم دلت رو شکستم با قلب یه آدم آهنی

میدونم دیگه کسی مثل تو عاشقم نمیشه

بدون من که چیزی از تو کم نمیشه

رابطمون شده شبیه سنگ و شیشه

حالا که اون دوست داره

من و باید یادت بره

باید با اون بمونی تا همیشه

تگ دوم آهنگ علی لهراسبی به نام قلب آهنی

گاهی یه وقتا یه چیزا یه جایی می فهمی که دیگه دیر شده

میری بگی که پشیمون شدی و میبینی که میگه دیر شده

میدونم دیگه کسی مثل تو عاشقم نمیشه

بدون من که چیزی از تو کم نمیشه

رابطمون شده شبیه.سنگ و شیشه

حالا که اون دوست داره

من و باید یادت بره

باید با اون بمونی تا همیشه

میدونم دیگه کسی مثل تو عاشقم نمیشه

بدون من که چیزی از تو کم نمیشه

رابطمون شده شبیه سنگ و شیشه

حالا که اون دوست داره

من و باید یادت بره

باید با اون بمونی تا همیشه

 

دانلود آهنگ
MP3 128

 

 

اين پايگاه در ستاد سازماندهي وزارت ارشاد اسلامي ثبت شده است
(براي برسي کليک کنيد)


پسور فايل پسورد فايل فشرده : ندارد


منبع منبع : 4music

 

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید