پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

دانلود آهنگ جدید محسن تاجیک به نام سرزمین من

بازدید : 1401
نظرات : 0
سه شنبه 22 بهمن 1392
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

دانلود آهنگ جدید محسن تاجیک به نام سرزمین من

آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن تاجیک به نام سرزمین من

ترانه : امیر پارسا – آهنگ و تنظیم : سهراب لهراسبی – میکس و مسترینگ : محمدرضا میرزایی
ویلون : سهراب اورنگ – ترومپ: عباس دلیری

ویدئو این اثر ، بزودی از شبکه های سیما پخش خواهد شد

متن آهنگ جدید محسن تاجیک به نام سرزمین من :

ایران عزیز من سرزمین مادری

سرزمین نور و عشق ای امید آخری

نور چشم من وطن ای همیشه آشنا

ای کهن دیار من سرزمین آریا

ای وطن ای میهنم مهر تو اندیشه ام

ای وطن ای سربلند عشق تو شد پیشه ام

افتخارم میهنم ما به عشقت زنده ایم

ای همیشه جاودان تا تو ای پاینده ای

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محسن تاجیک به نام سرزمین من

♫♫♫♫♫♫

ایران عزیز من سرزمین مادری

سرزمین نور و عشق ای امید آخری

نور چشم من وطن ای همیشه آشنا

ای کهن دیار من سرزمین آریا

ای وطن ای میهنم مهر تو اندیشه ام

ای وطن ای سربلند عشق تو شد پیشه ام

افتخارم میهنم ما به عشقت زنده ایم

ای همیشه جاودان تا تو ای پاینده ای

آرشی داری به تیر انداختند

کاوه ای زهاک کش غران چو شیر

شیر زنانی صبور و مقتدر

شیر مردانی چنان رستم دلیر

ما همیشه جان به کف آماده ایم

صف به صف با عشق و جان ایستاده ایم

تا نفس دم میزند ما با تو ایم

عاشقانه در رکابت مانده ایم

عاشقانه در رکابت مانده ایم

ایـــــــــــــــران

ایران ما ، ایران ما ای هستی و ای جان ما

جانم فدایت ای وطن ای میهنم ایران ما

ایران ما ، ایران ما ای هستی و ای جان ما

جانم فدایت ای وطن ای میهنم ایران ما

ما همه آماده ایم ایران ما

ای فدای خاک پاکت جان ما

ما همه آماده ایم ایران ما

ای فدای خاک پاکت جان ما

♫♫♫♫♫♫

اوترو:

سرزمین من در نبرد با دشمنان کور دل

گردم میان ازدحام فتنه ها

این تو بودی استوار و پایدار

خاک من ایران من ایرام ما

♫♫♫♫♫♫

 

دانلود آهنگ
MP3 128
Download

 

 

اين پايگاه در ستاد سازماندهي وزارت ارشاد اسلامي ثبت شده است
(براي برسي کليک کنيد)


پسور فايل پسورد فايل فشرده : ندارد


منبع منبع : 4music

 

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید