پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

رمیکس جدید مهمون من باش با صدای مازیار فلاحی

بازدید : 1195
نظرات : 0
دوشنبه 28 بهمن 1392
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

رمیکس جدید مهمون من باش با صدای مازیار فلاحی

رمیکس جدید و بسیار زیبای آهنگ مهمون من باش با صدای مازیار فلاحی

متن رمیکس جدید مازیار فلاحی به نام مهمون من باش

بزار عود روشن کنم یکم هوا عوض بشه

شاید آروم بگیرم حس بکنم که وقتشه

مهمون من باش و تنهایی تو قسمت کن

میتونی چند دقیقه نگاه تو چشمام نکنی

حواست به من باشه هرکاری میخوام نکنی

یکمی حالم بده ، قلبم داره تند میزنه

بذار نور و کم کنم اینجا زیادی روشنه

تگ دوم رمیکس جدید مازیار فلاحی به نام مهمون من باش

یه چیزی میخوام بگم بدجوری دلشوره دارم

آخه تا کی میتونم که حرفمو نگه.دارم

اگه بگم دوست دارم قول میدی به کسی نگی

میتونی که رازمو به هرکی میرسی نگی

مهمون من باش و، مهمون من باش و

بزار عود روشن کنم یکم هوا عوض بشه

شاید آروم بگیرم حس بکنم که وقتشه

اما نه ، دلشوره دارم

مهمون من باش و تنهایی تو قسمت کن


دانلود آهنگ
MP3 128

 

 

اين پايگاه در ستاد سازماندهي وزارت ارشاد اسلامي ثبت شده است
(براي برسي کليک کنيد)


پسور فايل پسورد فايل فشرده : ندارد


منبع منبع : 4music

 

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید