پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

دانلود آهنگ احساسی مرتضی پاشایی با نام دل من دل تو

بازدید : 1456
نظرات : 0
یکشنبه 04 اسفند 1392
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

دانلود آهنگ احساسی مرتضی پاشایی با نام دل من دل تو

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی مرتضی پاشایی با نام دل من دل تو
ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی ، آهنگساز: مرتضی پاشایی ، تنظیم کننده : پازل باند
پازل باند : مهران عباسی , علی رهبری , آرین بهاری

متن آهنگ مرتضی پاشایی با نام دل من دل تو :

تورو می بینم و هول می کنم
همه چی و تحمل می کنم
تو خیالم آخه ماله منی
تو که فقط تو خیاله منی
واسه دیدن تو ، دنیا رو به هم میریزم

دیگه راهی نموند بیا پیشم عزیزم

اگه عاشقه مثه دل من دل تو

اگه دوست داری حتی یه ذره منو

اگه حس منو تو هم حس می کنی

چی میشه یه دفعه  بگی ماله منی

نذار تنها بمونم بیـــا آروم جونم

دیگه بی تو نمی تونم ببین ابــــری چشمام

بزار دست توی دستام قد دنیا تو رو می خوام

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی با نام دل من دل تو

♫♫♫♫♫♫

اگه حواس تو پیش منه

اگه چشات بهم زل می زنه

اگه تو هم به من فکر می کنی

چرا می خوای بری دل بکنی

اخه چشمای تو به خدا دروغ.نمی گه

منو دوست داری خوب بگو یه باره دیگه

اگه عاشقه مثه دل من دل تو

اگه دوست داری حتی یه ذره منو

اگه حس منو تو هم حس می کنی

چی میشه یه دفعه تو هم بگی ماله منی

نذار تنها بمونم بیـــا اروم جونم

دیگه بی تو نمی تونم ببین ابــــری چشمام

بزار دست توی دستام قد دنیا تو رو می خوام

دانلود آهنگ
MP3 128

 

 

اين پايگاه در ستاد سازماندهي وزارت ارشاد اسلامي ثبت شده است
(براي برسي کليک کنيد)


پسور فايل پسورد فايل : ندارد


منبع منبع : 4music

 

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید