پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

دانلود آهنگ جدید مسعود امامی به نام همین چند ساعت

بازدید : 1156
نظرات : 0
پنجشنبه 08 اسفند 1392
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

دانلود آهنگ جدید مسعود امامی به نام همین چند ساعت

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مسعود امامی به نام همین چند ساعت

ترانه سرا : علی بحرینی – آهنگساز : فرید فراز – میکس و مستر : آرش پاکزاد

ساکسیفون : هومن نامداری

متن آهنگ جدید مسعود امامی به نام همین چند ساعت :

این فرصت و این حالت و فکر و خیال راحت و

حتی همین چند ساعت و نمیشه داشت و دوست نداشت

این حال استثنایی و این که هنوز اینجایی و

این که با من تنهایی و نمیشه پای عشق نذاشت

عشق  تو رو به دنیا نمیدم به هر چی خواستم با تو رسیدم

هر اشتباهی با تو درسته عشق من و تو هر دو درسته

عشق  تو رو به دنیا نمیدم به هر چی خواستم با تو رسیدم

هر اشتباهی با تو درسته عشق من و تو هر دو درسته

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مسعود امامی به نام همین چند ساعت

♫♫♫♫♫♫

عشقت به آسونی گرفت سراسر قلب من و

تو یاد من دادی فقط با عشق نامه دادن و

جای تو اینجا تو دلم واسه همیشه.محکمه

فکر جدا شدن ازت بالا تر از ارادمه

عشق  تو رو به دنیا نمیدم به هر چی خواستم با تو رسیدم

هر اشتباهی با تو درسته عشق من و تو هر دو درسته

عشق  تو رو به دنیا نمیدم به هر چی خواستم با تو رسیدم

هر اشتباهی با تو درسته عشق من و تو هر دو درسته


دانلود آهنگ
MP3 128

 

 

اين پايگاه در ستاد سازماندهي وزارت ارشاد اسلامي ثبت شده است
(براي برسي کليک کنيد)


پسور فايل پسورد : ندارد


منبع منبع : 4music

 

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید