پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

دانلود NaissanceE - بازی جهان ناشناخته

بازدید : 1870
نظرات : 0
پنجشنبه 08 اسفند 1392
توسط : معین زارع


ایرونی ها :

دانلود NaissanceE - بازی جهان ناشناخته

بازی کامپیوتر NaissanceE جهان ناشناخته یکی از بازی های سبک ماجرایی و اول شخص است که توسط Limasse Five طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز همان کمپانی سازنده، آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است. بازی در یک محیط مرموز و هدف اصلی آن، کاوش در یک جهان عمیق و حل معماهای پیش روی شما است. این نسخه شما را به یک سفر فلسفی خواهد برد و تجربه هنری جدید را برای شما رقم خواهد زد. عمیق و عمیق تر به جهان Naissance نگاه کنید. اکثر اوقات بازی، کنجکاوی و منطق بر بازی حاکم خواهد بود و کنترل حرکات و هماهنگی در آن ها، شما را برای رسیدن به هدفتان کمک خواهد کرد. هدف اصلی بازی آن است تا پلیر تنهایی را درک کند و احساس نسبت به یک جهان پهناور ناشناخته را در خود حس کند و همچنین به زیبایی های آن نیز پی ببرد. جهانی که به نظر می رسد فقط برای زنده ماندن ساخته شده است ولی هرگز این طور نیست. تخیل، یک کلید مهم و کلیدی برای لذت بردن و درک جهان NaissanceE است. پیاده روی بر روی یک ساختار کشف نشده، سوال های زیادی را در ذهن شما در مورد ماهیت این جهان به وجود خواهد آورد. 

 

NaissanceE is a first person exploration PC game developed on UDK by Limasse Five with the participation of Pauline Oliveros, Patricia Dallio and Thierry Zaboitzeff. The adventure takes place in a primitive mysterious structure and the game mainly consists to explore and feel the deep and strong ambiance of this atemporal world but platforming and puzzles areas will also enrich the experience.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows XP SP3 or Windows Vista
Processor: 2.0+ GHz multi-core processor
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA 8800 gts or similar graphics card
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Limasse Five 
حجم فایل: 930 مگابایت 
تاریخ انتشار: 14:31 - 92/12/6 
منبع: پی سی دانلود 
امتیاز:  

راهنمای نصب

1- فایل .iso را با استفاده از نرم افزار ISO Burner بر روی یک DVD خام رایت کنید. DVD را داخل دستگاه قرار داده و اقدام به نصب بازی کنید (همچنین به جای رایت می توانید فایل .iso را درون یک درایو مجازی Load کنید).
2- محتویات موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی و در صورت لزوم جایگزین فایل های قبلی نمایید.

رمز فایل

 www.p30download.com

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید