پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

آموزش ساخت بوم رنگ در 10 دقیقه - تصویری

بازدید : 2197
نظرات : 1
جمعه 09 اسفند 1392
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

آموزش ساخت بوم رنگ در 10 دقیقه - تصویری

این یکی از ساده ترین و جالب ترین آموزش هایی هست که خودم به طور کامل تالیف کردم. نه به وسایل زیادی احتیاج دارید، نه به مهارت و توانایی خاصی. توصیه می کنم شما هم یکی از این بومرنگ ها برای...

توصیه می کنم شما هم یکی از این بومرنگ ها برای خودتون درست کنید. خیلی کیف میده!

آموزش ساخت بومرنگ در 5 دقیقه

۱- اول از همه باید یک عدد پره آنتن پیدا کنیم. پره آنتن چیه دیگه؟!

کندن پره از آنتن

خب ببینید هر آنتی یکسری پره داره (معمولا ۱۸ تا) که من بهشون میگم پره آنتن و در عکس بالا مشخصه. ما یکی از اینا می خوایم. (یکی کمه البته، دو سه تا هم به عنوان یدکی داشته باشید!)

حتما هم لازم نیست از آنتن خونتون بکنید، خیلی جاها پیدا میشه، مثلا من خودم چند تاشو توی کوچه گیر آوردم! :)

اصل بومرنگ ما همینه! الان می تونید پرتابش کنید، ولی خب اگه یکم دیگه حوصله دارید، بیاید رنگش کنیم و کارمون رو حرفه ای تر جلوه بدیم!

رنگ زدن بومرنگ با اسپری قرمز

اسپری قرمز (رنگ هیجان!) رنگ رو بردارید و رنگ بزنید. بعد کمی صبر کنید تا رنگ خشک بشه. حالا خیلی بهتر شد!

بومرنگ قرمز کامل شده و آماده روی لبه دیوار

یک محیط باز پیدا کنید و با تمام قوا بومرنگ رو پرتاب کنید و لذت ببرید! یک فیلم کوتاه Gif هم از نحوه عملکردش آماده کردم که می تونید اینجا ببینید.

اخطار: به هیچ وجه بومرنگ رو توی خونه و محیط های بسته پرتاب نکنید.

نظرات

این نظر توسط حسن در تاریخ 1392/12/09 و 17:11 دقیقه ارسال شده است

هی بدک نبود کلی چیز باحال داغون کردمشکلک

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید