پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

دانلود آهنگ احمد سلو به نام سربه هوا کجایی

بازدید : 2239
نظرات : 0
سه شنبه 12 فروردین 1393
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

دانلود آهنگ احمد سلو به نام سربه هوا کجایی

دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام سربه هوا کجایی

ترانه : احمدسلو / ملودی و تنظیم : علیرضا زنگی

متن آهنگ سر به هوا کجایی احمد سلو

♫♫♫

چند ساله با تو گذشته حالا دیگه من تورو ندارم
یه عمری پات نشستم حالا میگی که دوست ندارم
اون کیه بگو که پیشت داره دستای تورو میگیره
کیه بگو تو قلبت داره جای منو میگیره

فکرشم نمیکردم بری یه روزی تو بی وفا شی
پیش من نباشی بری مال کس دیگه باشی

عشق منو ندیدی آره دلت شده هوایی
من که واست میمردم آخه سر به هوا کجایی
تک تک خاطراتمونو از یادت بردی زود
دم دمی شدی میدونم نگو تقصیر من نبود

♫♫♫

دست بالا دست زیاده ولی همه که دوست ندارن
وقتی که عاشق شدی اونا سر به سرت میذارن
با هرکی خواستی بشین اگه لنگمو پیدا کردی
از عشق تو بریدم بری دیگه برنگردی
بری دیگه برنگردی

عشق منو ندیدی آره دلت شده هوایی
من که واست میمردم آخه سر به هوا کجایی
تک تک خاطراتمونو از یادت بردی زود
دم دمی شدی میدونم نگو تقصیر تو نبود

 

دانلود آهنگ

MP3 128

 

 

اين پايگاه در ستاد سازماندهي وزارت ارشاد اسلامي ثبت شده است
(براي برسي کليک کنيد)


پسور فايل پسورد : ندارد


منبع منبع : 4music

 

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید