پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

دانلود آهنگ مهدی مدرس به نام واسه برگشتنت دیره

بازدید : 2136
نظرات : 0
سه شنبه 12 فروردین 1393
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

دانلود آهنگ مهدی مدرس به نام واسه برگشتنت دیره

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی مدرس به نام واسه برگشتنت دیره

ترانه : مهرشاد مولایی / آهنگ : امیر رفیعی

تنظیم : معین حبیبی / میکس و مسترینگ : مسعود مفیدی

 

متن آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره :

از اول جاده پیدا بود آره این راه بن بسته

منم که یه عمریه به یه دیوار دل بسته

کنارم قد کشید و من بهش راه و نشون دادم

ولی چشماش و بست و رفت ندید چجوری جون دادم

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره

♫♫♫♫♫♫

دیگه هیچی مرتب نیست کی میگه همه چی خوبه

تو رفتی و هنوز یادت توی این سینه می کوبه

آره این آخره قصست از اول جاده پیدا بود

دلم یه قایق تنها روی موجای دریا بود

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

هنوزم باورش سخته هنوزم قلب من گیره

به فکر من نباش عشقم واسه برگشتنت دیره

 

دانلود آهنگ

MP3 128

 

 

اين پايگاه در ستاد سازماندهي وزارت ارشاد اسلامي ثبت شده است
(براي برسي کليک کنيد)


پسور فايل پسورد : ندارد


منبع منبع : 4music

 

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید