پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

بازدید : 2041
نظرات : 0
جمعه 08 فروردین 1393
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار
تنظیم و میکس و مسترینگ : مسعود مفیدی 
شعر : علی بحرینی ، ملودی : محسن جلیلی
نوازنده بوزوکی : بهنام حکیم ، نوازنده کمانچه : مجید مظاهری

این آهنگ تیتراژ پایانی برنامه ب مثل بهار می باشد.

 

متن آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار :

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

درد بدیه انتظار سایت و رو سرم بزار تو رو قسم به این غما من و به خاطرت بیار

درد بدیه انتظار سایت و رو سرم بزار تو رو قسم به این غما من و به خاطرت بیار

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام.بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

♫♫♫♫♫♫

تو که باشی حال و هوام خوبه این که از تو نفس بخوام خوبه

بی تو حسی برام نمی مونه همه دنیام بی تو پریشونه

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی


دانلود آهنگ

MP3 128

 

 

اين پايگاه در ستاد سازماندهي وزارت ارشاد اسلامي ثبت شده است
(براي برسي کليک کنيد)


پسور فايل پسورد : ندارد


منبع منبع : 4music

 

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید