پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

بازی همسایه جهنمی ۶ - 6 Neighbours From Hell

بازدید : 3671
نظرات : 1
پنجشنبه 21 فروردین 1393
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

بازی همسایه جهنمی ۶ - 6 Neighbours From Hell

بازی زیبا، جذاب و خاطره انگیز همسایه جهنمی یک بازی استراتژیک کارتونی است که بر اساس کارتونی با همین نام ساخته شده است. عناصر این بازی کاملاً طنز گونه و جالب است و موضوعات مراحل آن شما را مجذوب خود خواهد کرد. در این بازی شما نقش یک همسایه مردم آزار را دارید که از هیچ فرصتی برای اذیت کردن اطرافیانش دریغ نمیکند. معیار موفقیت شما در هر مرحله، میزان عصبانیت اطرافیانتان از حرکت شماست! اگر در این زمینه ماهر باشید و بتوانید این حرکات آزار دهنده را به صورت پشت سر هم مدیریت کنید بیشترین امتیاز را کسب خواهید کرد!

ضمن اینکه حرکات شما در طول بازی باید از چشم همسایه عصبانی مخفی باشد و هرگز در دید رس همسایه ظاهر نشوید در غیر این صورت کتک مفصلی از همسایه خواهید خورد و مجبور میشود از ابتدای مرحله بازی کنید. خرابکاری های متنوعی در این بازی وجود دارد که موجب عصبانیت همسایه شما خواهد شد مثلاً باید جوهر پرینتر در نوشیدنی همسایه بریزید و یا روی تصویر همسر همسایه خط های سیاه وحشتناک رسم کنید و یا کاری کنید که همسایه توسط همسرش کتک بخورد و بسیاری کارهای دیگر که در بازی بصورت معما هستند و شما باید خودتان کشف کنید که با چه روشی همسایه بدبختتان را عصبانی کنید.

لازم به ذکر است که نسخه انگلیسی این بازی برای ورژن ۶ منتشر نشده است و این ورژن به زبان روسی است اما با توجه به این که در بازی نیازی به زبان نیست، در انجام دادن بازی مشکلی ایجاد نخواهد شد.

 

بازی همسایه جهنمی ۶ Neighbours From Hell

 

دانلود فایلبازی همسایه جهنمی ۶ - 6 Neighbours From Hell

 

 

حجم فایل 262 MB

 

پسور فایل پسورد فايل فشرده : www.iruniha.ir [به کوچک بودن تمامی حروف دقت فرمایید]


منبع فایل منبع : ایرونی ها

 

 

مطالب مرتبط

نظرات

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/01/21 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

سلام
خیلی خوبه ولی حیف به زبان روسیه
ممنونشکلکشکلک

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید