پورتال جامعه ایرونی ها

close
تبلیغات در اینترنت

عضویت در خبرنامه

دیگر مطالب سایت

گالری عکس عکس روز

خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض، لایسنس ویروس کش،و...

دانلود آهنگ پیام صالحی به نام تو خوبی

بازدید : 2199
نظرات : 0
شنبه 23 فروردین 1393
توسط : علیرضا


ایرونی ها :

دانلود آهنگ پیام صالحی به نام تو خوبی

آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی پیام صالحی به نام تو خوبی + متن آهنگ

متن آهنگ پیام صالحی به نام تو خوبی

چقدر خوبه که اینجایی
تو امن تنهای تنهایی
خودتم خوب میدونی
برام تموم دنیایی
رو حرفات پا نمیذاری
با من تا صبح بیداری
به این دیوونه پا بندی
تو بیش از حد وفاداری

 

دوست دارم
تویی رویای محبوبم
دوست دارم
به احساس تو مقلوبم
دوست دارم
تشکر میکنی از چی
دوست دارم
تو خوبی که منم خوبم
دوست دارم
دیگه هیچ حرفی باقی نیست
دوست دارم
رو قلبم دیگه داغی نیست
دوست دارم
مارو خدا به هم داده
دوست دارم
رسیدن اتفاقی نیست

چه خوبه هم فهمیدن دوست دارم
مارو فقط با هم دیدن دوست دارم
همینجا به همه میگم فقط تو محرمی با من
فقط تو محرمی با من دوست دارم

دوست دارم
تویی رویای محبوبم
دوست دارم
به احساس تو مغلوبم
دوست دارم
تشکر میکنی از چی
دوست دارم
تو خوبی که منم خوبم
دوست دارم
دیگه هیچ حرفی باقی نیست
دوست دارم
رو قلبم دیگه داغی نیست
دوست دارم
مارو خدا به هم داده
دوست دارم
رسیدن اتفاقی نیست

 

دانلود آهنگ

MP3 128

 

 

اين پايگاه در ستاد سازماندهي وزارت ارشاد اسلامي ثبت شده است
(براي برسي کليک کنيد)


پسور فايل پسورد : ندارد


منبع منبع : 4music

 

مطالب مرتبط

نظرات

ارسال نظر فعلاً غیر فعال است

برگزیده ها

تبادل لینک باما
از ما حمایت کنید